Retourbeleid

Mag ik mijn artikelen retouren?

Je kunt rustig over je aankoop nadenken. Als je niet volledig tevreden bent met je bestelling mag je deze binnen 14 dagen naar ons terugsturen.

Heb je meerdere artikelen in je bestelling? Dan heb je geluk want het is bij wet vastgelegd dat deze 14 dagen pas ingaan als je alle artikelen hebt ontvangen.

Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij altijd de verplichte zichttermijn krijgt. Zorg er bij retouren natuurlijk wel voor dat het artikel (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit.

Hoe kan ik mijn artikelen retouren?

We krijgen natuurlijk vooraf graag even een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending via ons contactformulier.

Vermeld in je retouraanvraag duidelijk het bestelnummer en de artikelen welke je wenst te retouren. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.

Tips voor verzending

  • Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren mocht er iets misgaan.
  • Meerdere artikelen retour? Dan kan alles gewoon in dezelfde doos.

Moet ik betalen bij retouren?

Ja. De kosten van de retourzending betaal jij, maar niet getreurd. Je krijgt de eerder betaalde verzendkosten weer van ons terug.

Kan ik mijn retour laten ophalen?

Nee. Op dit moment bieden wij een dergelijke service niet aan.

Wat is het retouradres?

Je kunt de retourzending adresseren aan:
Baby-slofje
It Hiem 7
8502 CJ Joure

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Je hoeft in dat geval verder niets te doen. Behalve dan je bestelling betalen als je dat nog niet had gedaan.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 3 werkdagen nadat je deze hebt teruggestuurd.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra je retourzending verwerkt is (meestal binnen 3 werkdagen) wordt ook direct je geld teruggestort. In de meeste gevallen staat het dan binnen 2 dagen weer op je rekening.