Ruilen & retourneren

Retourneren - gebruik maken van je herroepingsrecht

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet tevreden over je product? Dat vinden wij ook jammer en willen we jou helpen. Uiteraard kan je jouw product dus retourneren. Voorwaarden en alle informmatie hierover kan je hier terugvinden.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen en dus gebruik maken van mijn heroepingsrecht?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (indien je de volledige bestelling retourneert) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.  

Wat zijn de voorwaarden om van je herroepingsrecht gebruik te maken?

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via klantenservice@baby-slofje.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Allereerst laat je ons weten dat je één of meerdere producten retour wil sturen. Je stuurt een e-mail naar klantenservice@baby-slofje.nl met daarin de vermelding van je ordernummer, de producten die je wil retourneren, de reden van retour en je bankrekeningnummer. 

Vervolgens bezorgen we jou via e-mail een ingevuld verzendlabel dat je kan afdrukken en op de doos kleven. Het pakje bezorg je in één van de PostNL punten.

Vanaf jouw retourpakket ons bereikt heeft, zorgen we voor de verder nodige stappen zodat alles binnen enkele werkdagen afgehandeld wordt. 

Mijn bestelliing is beschadigd bij levering. Wat moet ik doen?

Is jouw bestelling beschadigd bij levering? Dat zou jammer zijn. Het komt weinig voor, maar héél soms gaat er wel eens iets stuk tijdens het vervoer. Ook wij vinden dat erg vervelend en willen dat zo snel mogelijk in orde brengen. Breng ons binnen de 3 werkdagen na ontvangst hiervan op de hoogte met enkele foto’s via het emailadres info@baby-slofje.nl.  Vervolgens sturen we jou gratis een nieuwe op (indien op voorraad) en betalen we jouw kosten voor het retourneren van het beschadigde artikel terug.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Oh dat is vervelend en dat begrijpen we. Het komt haast nooit voor maar vergissen is menselijk. Neem even contact met ons op, dan proberen wij je verder te helpen. 

Je kan ons elke werkdag tussen 9 en 17u makkelijk bereiken via :
onze

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt, wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het bedrag zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort worden op je rekeningnummer.